maandag 11 januari 2010

Welke leeftijd vind ik nu het leukste...

Eigenlijk heb ik alleen nog maar in verticale groepen stage gelopen. Dit zijn groepen van kinderen van 0 tot 4 jaar. Dus ik weet niet hoe het is om alleen meer met baby's te werken of alleen maar met peuters. Ik vind op zich de verticale groepen erg leuk. Maar ik denk dat ik de peutergroep leuker vind om mee te werken. Ik zou best willen gaan werken in een peutergroep. Maar dat weet ik nog niet zeker, ik wil alles wel proberen.
Wat vinden jullie leuker?... Kinderen van alle leeftijden door elkaar of alleen baby's of alleen peuters?
Ik hoor het graag van jullie.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind alle leeftijden wel leuk,, bijv. o tot 4 jaar, zo maak je verschillende fases mee van de kinderen. Het is dan niet steeds het zelfde.